Ako som sa bola školiť sebamotiváciu


freedom

Tak som sa jedného krásneho dňa rozhodla ísť trochu vyškoliť. Nieže by som tých pracovných školení nemala dosť, to sa povedať nedá. Každý mesiac sú nové témy. Ale sebamotivácia? To som sa ešte neškolila. Je to vôbec treba? Čo mi to prinesie? Veď keď je človek čo i len trochu múdry, vie čo ho štartuje do života a na čom zapracovať, aby vstával s úsmevom na perách. Ale..

Vážne je mi toto treba? Nie je to len strata času? Môžem ho predsa stráviť prácou a dokončiť resty čo mám na stole. Myšlienka mi vŕtala v hlave asi dva týždne, kým som sa definitívne rozhodla a prihlásila. Ono sa aj hovorí, že najťažšie je sa rozhodnúť a urobiť prvý krok. Tak hurá, to už by som mala za sebou. 🙂

Termín som si zapísala do diára a potom som to pustila z hlavy. Ja už som ale toho prečítala dosť. Aj som čo to poskúšala. Mala by som byť už zdatná v motivovaní a zdolávaní prekážok, alebo skôr výziev života. Táto zima však bola akási zvláštna, ani zima ani teplo. Množstvo negatívnych správ zo sveta. Ľudia navôkol bez nálady a s boliestkami. Tak to nejako zmohlo aj mňa. A veru že aj dobre, že bude tá motivácia. aspoň si osviežim pamäť a získam nový pohľad 🙂

A tak som v utorok nasadla pekne na autobus, otvorila knihu a vydala sa na cestu do neznáma, známa. Konečne trochu kľudu a relaxu, čo mi pomohlo sa odreagovať pred nasávaním informácii. Aj keď ráno mi až tak okolnosti nepriali, ale preniesla som sa cez to. Čakalo ma príjemné prostredie, milé uvítanie a dobrá nálada. Bolo nás tam do 20 aj s mladou školiteľkou.

Musím povedať, že Ninka to mala pripravené do posledného detailu. Rozprávanie, ktoré nadchlo, dalo priestor na vlastné vyjadrenia, postoje, skúsenosti. Zaujímavé príhody…

A teraz pár mojich postrehov , čo som sa naučila, čo som si uvedomila:)

Jedným z krokov k udržaniu šťastia je plne sa sústrediť na to čo práve robím. V poslednej dobe sa mi často stávalo, že pri jednej činnosti som hneď myslela na tú ďalšiu čo som mala v pláne a potom som samu seba dostávala do stavu nepohody. Bol z toho nakoniec začarovaný kolotoč. Teraz si sledujem, aj keď neviem či je to zrovna to správne slovo, aby som sa sústredila iba na to čo robím a dávala do toho dostatok energie. Môžem povedať, že činnosti mi idú ľahšie a poznateľne viac toho stíham. Takto som si vlastne otvorila aj viac času pre samu seba. Mám priestor na nové možnosti, využitie toho čo už viem a môžem robiť to čo ma baví. Jednou vetou Flow of happiness. 🙂 Veľa svojich myšlienok som nekontrolovala, nechávala som im voľný priebeh aj keď sa uberali veľakrát negatívnym smerom. Opäť ďalšia udička. Klásť si v mysli dobré otázky a odpovedať si. Tak svoju myseľ nasmerujem tam kam potrebujem a dostanem odpovede, ktoré ma môžu posunúť ďalej.

Suma sumárum atmosféra celého školenia, priateľskí ľudia, odreagovanie od práce a zároveň práca na sebe v jednom balíku. Získala som nový pohľad, nadhľad nad niektorými vecami a hlavne som začala upratovať v hlave a činnostiach, ktoré denno-denne robím a patria k môjmu životu. Odrazená z pozície, na ktorej som bola som sa rozhodla s úsmevom na perách a odhodlaním kráčať do ďalších dní. S odstupom času viem, že sa mi podarilo viacero vecí aplikovať, takže to rozhodne nebol stratený čas.

Pre mňa osobne ešte jedno veľké plus. Vďaka tomu, že som sa zúčastnila, som sama sebe dovolila si viac užívať a vychutnávať život. Spoznala som tam človeka, ktoré mi otvoril nové dvere radosti a som za to veľmi vďačná 🙂

http://www.goldenrope.sk

Pridaj komentár

