Zatváram


IMG_20140919_012038

Zatváram.

Zatváram dvere pred ľuďmi, ktorí sú vôkol.

Ticho len, nič o mne neviete.

Ticho je všade a ja mám prázdno v duši.

Nekonečno myšlienok mi víri hlavou,

žiadna však nejde von.

Ticho pred popravou.

Zostávam tajomná,

som uzavretá,

všetko sa zdá však byť v úplnom poriadku.

Len ja mám vo vnútri ako na bitúnku.

Kolobeh života opäť zomlel ma

a vypľul len zvyšky môjho ja.

Zbieram ich zo zeme kus ku kusu,

a tak nejak dúfam, že nájdem svoju dušu.

Priatelia vôkol sú, no brány sú zavreté.

Nik nevie čo cítim

a ako chutí tá prázdnota.

Pýtam si kopanec a pár faciek k tomu.

Nech sa to ticho zatrasie

a človek pohne k činu.

Duša volá o pomoc.

Cez hrubé dvere a more ticha

zostáva z toho len jemný vánok písmen.

Ponáram sa do hlbín,

kde ticho už vnímam i ja.

Všetko sa roztápa a aj tá duša.

 

Posledný nádych.

 

Posledný nádych

S dopadom na dno.

 

Odrážam sa späť ku hviezdam.

Srdce si otváram

a verím, že je v ňom miesta.

Na nové začiatky, na nové priateľstvá.

 

Pridaj komentár

