Cítite 3tie oko?


Nie je to tak dávno čo som začala reagovať na hudbu a na energie z nej idúce. Predtým to musela byť hodne silná hudba aby som vôbec nejako reagovala. Začínala som hudbou na harmonizáciu čakier a postupne som to cítila.  A tak sa stalo, že som sa vracala k hudbe, ktorú som počúvala už dávno a objavovala som v nej nové rozmery. No asi pred 3mi týždňami mi môj blízky priateľ poslal takúto hudbu a tá ma dostala na kolená. Bola pre mňa tak silná, že som to po chvíli musela vypnúť. Ale neskôr som sa k nej vrátila 🙂
A tak vám prinášam jednu skladbu. Skúste si ju vypočuť a napísať mi vaše pocity ak máte chuť 🙂 Mne dosť značne rezonuje na 3ťom oku a je to vitamínová bomba 🙂

Kruder & Dorfmeister – Jazz Master

23 Responses to Cítite 3tie oko?

  1. anitraM says:

    Tak tretie oko som cítila raz, keď som ametystom nad ním krúžila a potom ma rozbolela hlava. Teraz po Reiki som si harmonizovala čakry a potom mi tretie oko priam horelo.
    Tá hudba je pre mňa explózia buniek. Takýto druh hudby nie je pre mňa. Kmitali mi snáď všetky bunky v mozgu. 😕

  2. calieen says:

    zaujímavá muzička, ale mne to nerobí s čakrami nic, a s tretim okom tobôž:)

  3. orionko says:

    Ja som cítil v hrdle tie bubny 😀 mám ho teraz zapálené tak mi to prišlo vhod 🙂 Díki … 3oko nič 🙂

  4. Bibs says:

    anitraM
    ja som ho začala dosť cítiť, keď som si robila elixír z ametystu 😉
    No a k tej hudbe, tak ja mám doslova pocit, že mi niekto cucá von to 3tie oko 😀

    Orionko, zase hrdlo? hmm … 😕 A čo ti tie bubny s ním urobili? 😛

    • anitraM says:

      zrejme mu v ňom rezonovalo. 😆

    • orionko says:

      nj znova hrdlo ale aspoň ma to núti niečo robiť, zaujímať sa o liečenie 🙂 a prácu s energiami

      • lilah says:

        😀 … no, a kuknime sa ako fungíruje tretie oko … 😀 super … 😀

        • Bibs says:

          no paráda, fungíruje to 🙂 joj či som šťastná to deva 😀

  5. lilah says:

    😀 no ja toto nedokážem počúvať dlhšie, … možno je to tým, že nie som doma sama, a neviem sa sústrediť, treba prvé ataky na tretie oko prejsť a pracovať s tým, .. no keď vyrušuje opička tak sa to nedá, no veď sa k tomu vrátim, keď pôjde do škôlky … a uvidíme 😀 ( ale, je to fakt sila )

  6. elwys says:

    Zdravim Vás všetkých :)) … odporúčam si najprv vypočuť celý set a potom by som si rád od Vás prečítal všetky postrehy ktoré ste pri počúvaní zaregistrovali :)) Je to set The K&D Sessions “disc1” :))
    Ak si to vypočujete od začiatku je zaručené že tu muziku budete vnímať celým svojím telom a mysľou :)) a pocítite veľký príliv energie :))

    • Bibs says:

      Dala som na skúšku jeden song, či aj ostatní cítia to čo ja 😉
      Ale asi to tu nazdieľam celé, nech si to stiahnu a vypočujú, lebo to stojí za to 🙂 Potom sa môžeš pridať so svojimi pocitmi 🙂

      • lilah says:

        jo, nazdieľaj, nech zdieľame s tebou, či vami, či kým to ….. 😀

      • lilah says:

        no moja, hm, hm, … 😀 tak toto som si dneskaj vypočula od rána asi tak 356 x .. a ja furtom nemám dosť, … 😀 aký nááááboj ma tá hudba … SILA … 😀 … si to dobre spravila, že si to sem zavesila, hm, hm, … aspoň sa v tých 18-tich 😛 😉 rôčkoch troška rozhýbem, … eeejjjj ,bisťu …. 😀 😀 😀

        • Bibs says:

          Toto ale neni 3tie oko 😀 ale dobré je aj toto 😀 asi tu spravím zvlášť sekciu, že DANCE MJÚZIK 😛
          a veď teba len tá 18stka teraz len čaká tak čvô vymýšlaš? 😆

        • lilah says:

          😀 jo, za pár hodín … ( už strihám meter 😀 ) mám 18 a 1/2 hi hi hi … jo, zriaď, budem sa tešiť … čo, … už sa teším, no zakrepčím si a sused bude hepiiiiiiii 😀 😀 😀

  7. calieen says:

    teším:)

  8. Andrea says:

    Tak toto som este fakt nikdy necitila, pri ziadnej hudbe ani pri nicom inom. Hlavne uplne na zaciatku, totalne pulzovanie v mieste tretieho oka, akoby mi kozu tahalo a oci k sebe (tak dovnutra) akoby som mala skulit ci co:) Sem tam sa mi hlava zatocila, no sila to je fakt!

  9. Bibs says:

    Andree počkaj na tie ďalšie skladby, to bude iná pecka 🙂

    A Babule,
    koncept pripravený, už sa na tom pracuje 🙂 budeme si dupkať nožkami a ktovie čím ešte 😛 😆

  10. 🙂 ahojky…ja som už pri prvých tónoch začala cítiť ako by tlak na 3ťom oku…inak zaujímavá hudba…

  11. 🙂 Andrea to vystihla úplne presne 🙂 aj so mnou to robí divy čo som ešte nikdy necítila 🙂

    • Bibs says:

      Ahoj, som rada,ze sa ti hudba paci. 📀 Ja som ju uz dlho nepocula. Ale teda vratim sa k nej. Vzdy som mala uzasne zazitky. A hlavne som sa citila mimo cas a priestor. Cely dvojalbum od K&D je parádny. 😍

  12. 🙂 a mne sa pači ešte jedna vec 🙂 ty maš preyzvku Bibs a ja Biba 🙂

    • Bibs says:

      Inak práve dnes som premýšľala o tom ako ma za posledné dva mesiace inšpiruje hudba. A že je to skudnica energie. Aj keď sa zameriavam na slovenskú tvorbu.
      To lebo máme rovnaké mená tak podobné prezývky 😉

Pridaj komentár

